جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هزینه راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد

راه اندازی مرکز لیزر موهای زائد می‌تواند یک سرمایه‌گذاری پرسود باشد، اما قبل از شروع، لازم است هزینه‌های مربوط به آن را به طور کامل بر آورد کنید مهم‌ترین مواردی که باید در نظر گرفته شود، هزینه دستگاه لیزر موهای زائد است.

فاکتورهای اساسی و امکانات و هزینه‌های لازم جهت احداث مرکز لیزر:

هزینه مکان جهت احداث مرکز

هزینه تجهیزات مورد نیاز

هزینه‌های مربوط به دکوراسیون و دیزاین

هزینه‌های تبلیغات

هزینه‌های جانبی

حقوق و دستمزد پرسنل

هزینه‌های مجوز و پروانه

هزینه مکان جهت احداث مرکز:

اجاره و یا خرید یک مرکز مناسب برای لیزر یکی از اصلی‌ترین هزینه‌هایی است که برای احداث مرکز لیزر باید در نظر گرفت. در واقع قیمت خرید ملک و یا اجاره ملک با توجه به متراژ و امکانات محل متغیر است. در واقع متراژ مکان کلینیک را باید با توجه به تعداد دستگاه‌ها و لاین‌های فعالیت در نظر گرفت.

هزینه تجهیزات مورد نیاز:

قیمت تجهیزات و دستگاه‌های لیزر به صورت قابل توجهی با هم متفاوت اند.

دستگاه‌های لیزر می‌توانند تا چندین میلیارد هزینه داشته باشند که این قیمت به دلایلی از جمله نوسانات ارضی می‌تواند متفاوت باشد اما نکته قابل توجه این است که خرید دستگاهی که اورجینال باشد به دلیل هزینه بالا مقرون به صرفه و اقتصادی نیست چراکه هزینه دیگری نیز باید برای وارد کردن دستگاه در نظر گرفت و بازگشت سرمایه خوبی را نیز نمی‌توان برای آن در نظر گرفت، بنابراین پیشنهاد ما دستگاهی هست که دارای قطعات فنی اورجینال و درجه یک باشد اما از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد که در اینگونه موارد پیشنهاد ما خرید دستگاه‌های کپی درجه یک است که از قطعات داخلی اورجینال برخوردار باشد.

هزینه‌های مربوط به دکوراسیون و دیزاین:

هزینه‌های مربوط به دکوراسیون، نورپردازی، و تجهیز مطب با توجه به وسایل و تجهیزات مورد نیاز آن، می‌تواند متغیر باشد. در واقع هزینه خرید لوازم کلینیک به متراژ سالن نیز وابسته است. هرچقدر متراژ کلینیک بیشتر باشد به تجهیزات بیشتری برای کلینیک نیاز است به طور مثال لوازم خدمات و پذیرایی بیشتر، صندلی بیشتر و… 

هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی:

هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی می‌تواند به طور قابل توجهی  بسته به  نوع  کسب و کار،  اهداف  بازاریابی،  مخاطبان، استراتژی‌های  بازاریابی  انتخابی  متفاوت  باشد. تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی و در رسانه‌های مختلف مجازی یکی از راه‌های جذب مشتری است همچنین طراحی سایت برای مرکز لیزر و فعالیت‌های دیگر مجازی از جمله گرفتن عکس‌های قبل و بعد از فعالیت‌هایی است که برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌شود و در واقع هزینه‌های مشخصی دارد. همچنین می‌توان از تبلیغات محیطی نیز بهره گرفت که به صورت ایجاد بنر و یا معرفی به آشنایان می‌تواند باشد.

هزینه‌های جانبی:

هزینه‌های جانبی شامل هزینه‌های مصرفی مانند هزینه‌های حامل که شامل برق، آب، گاز می‌باشد همچنین هزینه‌های مصرفی دیگری نیز که از جمله هزینه‌هایی ست که باید در نظر گرفت مانند ژل، سلفون، سرهای یکبار مصرف (در دستگاه‌های تابش)  تخت مراجع، سیستم سرمایشی فضا، ملحفه و حوله و…  نیز ازجمله هزینه‌های جانبی راه اندازی مرکز لیزر به شمار می‌روند.

حقوق و دستمزد پرسنل:

استخدام پرسنل با تجربه و متخصص در زمینه لیزر بسیار مهم است.

پرسنل دارای تجربه و آموزش دیده به این دلیل مهم هستند که موردی از جمله سوختگی برای مراجع ایجاد نمی‌کند.

همچنین در زمان صرفه جویی می‌شود.

دستگاه دچار اختلالات فنی و ایراد نمی‌شود.

هزینه‌های مجوز و پروانه:

این پروانه توسط اتحادیه صنف خدمات زیبایی صادر می‌شود و هزینه آن حدود 1 تا 2 میلیون تومان است همچنین اخذ گواهی استاندارد از اداره کل استاندارد برای برخی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد الزامی است و هزینه آن بسته به نوع دستگاه متفاوت است.

مجوز فعالیت از سازمان غذا و دارو این مجوز برای استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد ضروری است و هزینه آن حدود 5 تا 10 میلیون تومان است. برای اخذ مجوز، باید مشخصات و مدارک مربوط به دستگاه لیزر ارائه شود.

معرفی بهترین دستگاه‌های لیزر موی زائد جهت تجهیز کلینیک:

در واقع دستگاه‌های لیزر موی زائد به دو دسته کلی تماسی و تابشی تقسیم می‌شوند.

و از نظر طول موج نیز با هم تفاوت دارند.

از دیگر تفاوت‌های دستگاه‌ لیزر موهای زائد لوازم مصرفی است که دستگاه‌ها دارند.

دستگاه لیزر جنتل مکس پرو (کندلا):

این دستگاه از طول موج 755 نانومتر الکساندرایت و طول موج  1064ان دی یاگ استفاده می‌کند که برای پوست‌های روشن و متوسط بسیار موثر است در واقع طول موج ان دی یاگ بیشتر برای پوست‌های تیره کاربرد دارد.

لیزر کندلا به سرعت بالا و سیستم خنک کننده قدرتمند مجهز است که باعث می‌شود درمان بدون درد و با عوارض جانبی کمتری انجام شود. این دستگاه در واقع دارای 2 طول موج است و یک دستگاه تابشی است به این معنا که تماس مستقیم با پوست ندارد. لوازم مصرفی در این دستگاه سری یکبار مصرفی است که برای هر مراجعی تعویض می‌شود و به همین دلیل یکی از دستگاه‌های کاملاً بهداشتی به شمار می‌رود

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم:

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم نیز یک دستگاه لیزر موی زائد است که دارای سه طول موج است این طول موج‌ها عبارتند از طول موج الکساندرایت 755 نانومتر، دایود 808 نانومتر و طول موج ان دی یاگ 1064 نانومتر که در واقع از تایپ پوستی سفید تا تایپ پوستی تیره را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. این دستگاه یک دستگاه لیزر تماسی است که در واقع با پوست تماس مستقیم دارد.

در درمان با این دستگاه از ژل روی سطح پوست استفاده می‌شود و به دلیل سیستم خنک کننده ای که در دستگاه وجود دارد مراجع کوچک‌ترین دردی را احساس نخواهد کرد.

این دستگاه لوازم مصرفی ندارد به جز سلفون که روی هندپیس را می‌پوشاند و همچنین ژل که روی سطح پوست قرار می‌گیرد جهت کمک مضاعف به سیستم کولینگ دستگاه و همچنین آسان‌تر حرکت کردن سر هندپیس.

این دستگاه همچنین دارای منوی پیشرفته ای است و در واقع در نزد مراجعین جزو یکی از دستگاه‌های شناخته شده لیزر به شمار می‌رود.

دستگاه لیزر t29

دستگاه لیزر t29 نیز یک دستگاه لیزر موی زائد تماسی است که به دلیل داشتن بازو کار اپراتور را آسان‌تر کرده.

همچنین این دستگاه نیز دارای سه طول موج بوده که برای تمامی تایپ‌های پوستی مناسب است.

نکته مهم:

خرید دستگاه با کیفیت یکی از مسائلی است که باید به آن توجه کافی کرد چرا که یک هزینه کلی دارد و سپس بازگشت سرمایه را ایجاد می‌کند. سخن پایانی اگر قصد احداث و تجهیز یک مرکز لیزر را دارید باید میزان بودجه را اولویت قرار داده و با توجه به میزان آن می‌توان تصمیم گرفت که چگونه هزینه‌ها را تقسیم کرد و به چه صورت مرکز را راه اندازی کرد. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما در پرمون مد برای تجهیز کلینیک و راه اندازی کلینیک زیبایی راهنمایی بگیرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :