جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تعداد جلسات لازم برای لیزر کندلا چقدر است؟

تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا

مقدمه

لیزر موهای زائد جایگزینی برای روش های مکرر و زمان بر از بین بردن موهای زائد مانند اصلاح، کندن و اپیلاسیون است. این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد بدن نتایج طولانی مدت، گاهی حتی دائمی ارائه می دهد. امروزه از موثرترین لیزر موهای زائد می توان کندلا را نام برد، زیرا نتایج عالی و تجربه بسیار راحت را برای افراد فراهم می کند. در ادامه مشخص می کنیم چه تعداد جلسه برای رفع موهای زائد با لیزر کندلا لازم است.

درباره لیزر کندلا

قبل از اینکه به تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد دستگاه لیزر کندلا بپردازیم ، کمی در مورد ویژگی های فوق العاده این دستگاه لیزر قدرتمند صحبت کنیم. لیزر کندلا با استفاده از دو طول موج مختلف الکساندریت و ND:YAG توانایی درمان انواع مختلف رنگ مو و پوست از بسیار روشن تا بسیار تیره را دارد.  حداکثر دردی که به معنای واقعی کلمه با لیزر موهای زائد احساس خواهید کرد،شبیه به ضربه‌زدن باند لاستیکی بر روی پوست شما است.علاوه بر این، این ناراحتی به سرعت توسط خنک‌کننده DCD Candela برطرف می‌شود. کندلا به ژل خنک کننده نیاز ندارد. فناوری اختراع Dynamic Cooling Devise (DCD) Candela اساساً از لایه‌های بالایی پوست شما با انفجارهای خنک کننده کرایوژن محافظت می‌کند. طبیعتا هرچه قدرت دستگاه لیزرشما بالاتر باشد تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد کاهش می یابد. بنابر این تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا ، به دلیل قدرت بالای این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر کمتر است.

Candela

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر کندلا

فرایند خنک کننده لیزر چگونه است؟و چقدر طول میکشد؟

این فرایند با استفاده از محلول کرایوژن باعث خنک شدن بلافاصله پوست بالایی شما در عرض چند ثانیه، لیزر همان نقطه را هدف قرار می‌دهد.این احساس سرد و گرم همه در کمتر از یک ثانیه اتفاق می‌افتد. بنابراین، اکثر بیماران در طول جلسه کاملاً راحت هستند. به علاوه، در واقع کاملاً تسکین دهنده است.

هر جلسه درمان با کندلا چقدر طول می کشد؟

به طور کلی لیزر موهای زائد سریع‌ترین، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه برای خلاص شدن از شر موهای زائد است. بسته به ناحیه تحت درمان، این عمل می‌تواند ده دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. همچنین ممکن است ناحیه تحت درمان ظرف 30 دقیقه پس از درمان صورتی یا قرمز شود. که ممکن است از چند ساعت تا چند روز باقی بماند و با استفاده از یخ یا ژل خنک کننده برطرف می‌شود.

مقایسه دو دستگاه لیزر کندلا (candela) و سوپرانو (soprano)

تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا

نتایج لیزر موهای زائد در افراد مختلف و بسته به ناحیه متفاوت است. با این حال، کندلا به زمان نسبتاً کوتاه‌تری در هر جلسه و تعداد جلسات کمتری برای دستیابی به کاهش دائمی مو نیاز دارد. 

نکته مهم این است که حتی در یک ناحیه کوچک، نمی توان تمام فولیکول های مو را در یک جلسه هدف قرار داد. در واقع، برای اینکه واقعاً مؤثر باشد، 6 تا 10 جلسه برای یک ناحیه نیاز است. با این حال، می توانید تفاوت را با هر جلسه مشاهده کنید زیرا فولیکول های مو بیشتر و بیشتر مورد هدف قرار می گیرند. تعداد جلسات بر اساس رنگ پوست، رنگ مو، اندازه ناحیه و تعداد نواحی شما است.، کسانی که موهای تیره تری روی پوست روشن تر دارند سریع ترین نتیجه را به دست می آورند

عوامل موثر بر تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زاید

  • رنگ مو
  • تراکم مو
  • رنگ پوست
  • مسایل هورمونی
  • حساسیت پوست
  • فواصل درمان

عوامل فوق می توانند در تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا تاثیر گذار باشند.

برای نتایج دائمی، پس از آن یک یا دو بار در سال به درمان های نگهدارنده نیاز خواهید داشت.

خرید دستگاه کندلا

چرا به چندین جلسه لیزر نیاز دارید؟

بسیاری از متقاضیان انجام  لیزر می پرسند که تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا چه میزان است؟ اگر لیزر موهای زائد جواب می دهد، چرا نمی توان کل درمان را در یک جلسه کامل کرد؟ برای درک این موضوع، باید نحوه عملکرد چرخه رشد مو را درک کنیم. رشد مو در سه چرخه اتفاق می‌افتد و لیزر تنها زمانی می‌تواند موها را با موفقیت درمان کند که در چرخه مناسب برای درمان قرار گیرند.

سه چرخه رشد مو عبارتند از:

سه چرخه رشد مو عبارتند از

آناژن: 

فاز آناژن اولین و قابل مشاهده ترین مرحله چرخه رشد مو است. این مرحله ای است که لیزر بهترین عملکرد را دارد، زیرا فولیکول بیشتر در معرض قرار می گیرد زیرا موهای بدن بالای پوست است.

کاتاژن : 

فاز کاتاژن بین مرحله رشد (آناژن) و مرحله استراحت (تلوژن) است. لیزر درمانی معمولاً در این مرحله جواب نمی‌دهد، زیرا مو قبل از اینکه لیزر بتواند به سمت فولیکول حرکت کند، جدا می شود. این کوتاه ترین مرحله است که فقط 2-3 روز طول می کشد.

تلوژن: 

فاز تلوژن به فاز استراحت معروف است، زمانی که موها می ریزند و فولیکول ها خاموش می شوند. بر خلاف سایر مراحل چرخه مو، فاز تلوژن می‌تواند تا زمانی که لازم باشد ادامه داشته باشد – گاهی اوقات فقط چند روز طول می‌کشد، گاهی اوقات ممکن است چند سال طول بکشد. لیزر در این مرحله به هیچ وجه نمی تواند فولیکول را تحت تاثیر قرار دهد.

برای درمان موفقیت آمیز، تمام قسمت صورت یا بدن با انواع پوست با لیزر، تمام موها باید در مرحله آناژن درمان شوند. به طور معمول، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 10٪ تا 25٪ از موهای شما در آناژن باشد، به همین دلیل است که بیماران معمولاً بعد از یک جلسه 10٪ تا 25٪ کاهش رشد مو را مشاهده می کنند.

به همین دلیل است که جلسات لیزر موهای زائد با فاصله 2 تا 4 هفته بسته به آنچه پزشک شما فکر می کند نیاز دارید، انجام می شود. این جلسات را به اندازه‌ای پخش می‌کند که به موهای شما زمان کافی برای حرکت از یک مرحله به مرحله دیگر برای خلاص شدن از شر موها بدهد. از آنجایی که برخی از موها می توانند ماه ها و نه سال ها قبل از رشد مجدد مو در مرحله تلوژن باقی بمانند، برخی از بیماران چندین ماه پس از سری جلسات لیزر خود رشد جزئی مو غیرمنتظره ای را مشاهده می کنند.بنابر این برای اینکه تمامی موها را در فاز آناژن بتوانیم تحت درمان قرار دهیم ، نیاز به چندین جلسه درمان می باشد و تعداد جلسات لازم رفع موهای زائد لیزر کندلا به همین دلیل بین 6 تا 10 جلسه برای اثربخشی روی تمامی موها می باشد.

کلام آخر

پس از جلسه درمان، می توانید بلافاصله فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. در صورت نیاز می توانید از کیسه یخ برای تسکین ناحیه تحت درمان و آرام کردن پوست استفاده کنید. در چند روز اول از لایه برداری یا شستشوی پوست خودداری کنید و به جای پاک کننده های ساینده از پاک کننده های ملایم استفاده کنید. همچنین باید در طول دوره درمان خود از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید تا از خطر تغییرات رنگدانه جلوگیری کنید.

اکثر افراد به 3 تا 7 جلسه درمانی با فواصل 3 تا 8 هفته ای نیاز دارند. هنگامی که می بینید موهای ریز دوباره شروع به رشد می کنند، متوجه خواهید شد که زمان جلسه بعدی درمان شما فرا رسیده است. 

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :