جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سه راهکار برای تثبیت نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم

نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم

در این مطلب به بررسی سه راهکار برای حفظ نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم در مدت طولانی پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

یکی از سئوالاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید، شاید این سئوال باشد که پس از اتمام جلسات درمانی لیزر رفع موی زائد چگونه می توان نتایج را حفظ کرد و چگونه متوجه شویم که آیا روند حذف موی زائد و لیزر درمانی به درستی طی شده است.

در ابتدا باید نکته را ذکر کنم که این باور بسیار نادرستی از دستگاه لیزر است که مراجعین پس از اتمام جلسات لیزر دیگر انتظار هیچ گونه رویش مجدد مو را ندارد و در صورت رویش مجدد مو تصور می‌کنند که لیزر به خوبی پاسخ نداده.

دستگاه لیزر موهای زائد هیچ وقت به صورت کامل و دائمی موها را از بین نمی‌برد.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بعد از شروع روند درمانی لیزر و حذف مو، فولیکول‌های مو به صورت کامل زیر و رو شده و موها به صورت کاملا نازک ، کمرنگ، همراه با کاهش رویش مواجه می شوند و دیگر مانند قبل آزار دهنده و پرپشت نیستند.

دستگاه لیزر به چه صورت عمل می کند؟

تفاوت لیزر تیتانیوم 2022 و 2023

در واقع دستگاه لیزر به این صورت عمل می کند که با نفوذ پرتو لیزر به رنگدانه های ملانین در فولیکول مو و تولید انرژی ، فولیکول های مو از بین می روند و از رشد مجدد مو جلوگیری می شود.

همچنین حذف موی زائد با دستگاه لیزر نتایج طولانی تری را به همراه دارد.

توضیح کوتاه از دستگاه لیزر تیتانیوم:

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه لیزر رفع موی زائد تماسی است که دارای 3 طول موج است.

که این طول موج ها عبارتند از طول موج الکساندرایت ، دایود ، ان دی یاگ.

این دستگاه با توجه به داشتن سه طول موج تمامی تایپ های پوستی را تحت پوشش خود قرار می دهد و روند حذف موی زائد را رقم می زند.

از دلایلی که دستگاه  تیتانیوم را به یک دستگاه منحصر به فرد و پر متقاضی تبدیل کرده است اثر بخشی بی نظیر و همچنین نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم پس از اتمام جلسات است.

راهکار هایی که نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم را در مدت طولانی نیز حفظ می کند:

لیزر تیتانیوم

یکی از مهم ترین راهکار ها برای حفظ نتایج پس از اتمام جلسات درمانی لیزر موی زائد رعایت این نکته است که  اگر اپیلاسیون انجام می دهید آن را متوقف کنید.

تعداد جلساتتان را تکمیل کنید.  زیرا بسیاری از افراد با شروع نتایج اثر بخش قبل از اتمام 8 جلسه لیزر درمان خود را متوقف می کنند اما نکته اساسی در اثر بخشی دستگاه  تکمیل تعداد جلسات درمان جهت دریافت بهترین نتیجه از دستگاه لیزر است و حفظ نتایج درمان در مدت طولانی.

یکی دیگر از مواردی که نتایج دستگاه لیزر را اثر بخش و طولانی مدت کرده است شارژ سالیانه جلسات لیزر است که در واقع پس از اتمام جلسات درمانی تبدیل به پروسه سالیانه می شود و صرفا به این منظور است که نتایج درمانی در مدت طولانی نیز حفظ شود. 

مقایسه دستگاه لیزر با سایر روش های حذف موی زائد:

دستگاه لیزر در مقایسه با تراشیدن مو:

Power of various titanium laser handpieces

در تراشیدن مو با تیغ که سابقه آن طولانی مدت است باید گفته شود که این روش صرفا روشی کوتاه مدت است و باعث کاهش مو ها و یا کرکی شدن و کاهش رویش مو نمی شود.

و پس از اتمام روند شیو مو ها مجددا رشد می کنند و از نظر ضخامت و همچنین رویش مانند قبل است.

دستگاه لیزر در مقایسه با اپیلاسیون:

روند درمانی اپیلاسیون نیز مانند روش های دیگر حذف مو موقت هستند اما با این تفاوت که دوام نسبتا بیشتری نسبت به تراشیدن مو دارند. اما باز هم کوتاه مدت هستند و مجدد شاهد رویش و بلند شدن مو های زائد خواهیم بود.

چه دستگاه لیزری برای رفع موی زائد مناسب تر است؟

دستگاه لیزر موهای زائد به دو صورت تابشی و تماسی هستند.

از بهترین دستگاه های تابشی می توان به دستگاه لیزر کندلا و از بهترین دستگاه های لیزر تماسی می توان به دستگاه لیزر تیتانیوم اشاره داشت.

چرا که نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم به راحتی این موضوع را اثبات می کند و اثر بخشی فوق العاده خود را  پس از 3 جلسه درمانی نشان می دهد.

مزایای دستگاه لیزر در حذف موی زائد:

اولین مزیت دستگاه لیزر رفع موی زائد نسبت به سایر روش ها دقت بالای دستگاه های لیزر است به طور مثال دستگاه  لیزر تیتانیوم که از نظر دقت و سرعت کارایی بالایی دارد و همچنین نتایج دستگاه لیزر تیتانیوم که نتایجی بی نظیر و کاملا اثر بخش هستند.

 دقت بالای دستگاه لیزر به علت  تکنولوژی پیشرفته  این امکان را  می دهد به صورت دقیق و موثر بر روی مو های زائد عمل کنند. همچنین با تنظیمات مختلف می توان به طور دقیق به فولیکول های مو دسترسی پیدا کرده و آنها را نابود کرد.

دومین مزیت دستگاه لیزر به سایر روش های حذف موی زائد اثر بخشی بسیار بالا در دستگاه لیزر است.

چراکه دستگاه لیزر به صورت کلی و دائمی به تخریب فولیکول های موی زائد می پردازد. و رشد آنها را به صورت قابل کاهش می دهد.

سرعت بالای دستگاه لیزر نسبت به سایر روش های حذف موی زائد یکی دیگر از مزیت های دستگاه لیزر است ، از این جهت که دستگاه های لیزر قابلیت پوشش دهی  سریع نواحی بزرگ را دارند و می توانند در کمترین زمان ممکن تعداد زیادی مو را حذف و رفع کنند.

تعداد جلسات لیزر و روند حذف مو به چه صورت است؟

برای حذف موی زائد حداقل 8 جلسه درمانی با دستگاه لیزر رفع موی زائد الزامی است زیرا در هر جلسه می توان شاهد مواردی از جمله:

کند شدن رشد مو، نازک تر شدن مو، نرمی و لطافت پوست و… دیگر مزایای رفع موی زائد با دستگاه لیزر بود.

رشد مو همچنین مراحلی دارد:

که عبارتند از آناژن ((Anagen  کاتاژن  (Catagen) و تلوژنtelogen))

مرحله آناژن در واقع مرحله رشد فولیکول های مو است در طول مرحله آناژن فولیکول مو به طور فعال مواد غذایی و اکسیژن را از مویرگ های خونی دریافت می کند.

مدت زمان مرحله آناژن ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد و این مورد وابسته به عوامل ژنتیکی و شرایط فردی نیز می باشد.

مرحله کاتاژن مرحله ای است که مو پس از مرحله آناژن وارد این مرحله می شود و به این صورت است که فعالیت رشد مو کاهش می یابد و به عبارت دیگر ارتباط بین ریشه مو و مویرگ های خونی قطع می شود و این فرآیند باعث توقف رشد مو و کاهش سرعت تقسیم سلول های مویی در فولیکول مو می شود.

مرحله تلوژن مرحله ای است که پس از مرحله کاتاژن رخ می دهد.

در این مرحله مو در حال استراحت است و به طور غیر فعال به رشد خود ادامه می دهد. در این مرحله فولیکول مو با کاهش رشد مواجه است و موی قدیمی به طور طبیعی از ریشه جدا می شود و موی جدید در زیر آن در حال رشد است.

این مرحله مرحله مهمی است زیرا مو ها آماده هستند تا به طور همزمان خارج شوند تا مو های جدید رشد کنند.

استفاده از دستگاه لیزر باعث نمی شود که مراحل رشد مو تغییری کنند اما این نکته حائز اهمیت است که استفاده از دستگاه لیزر  بر روی رشد مجدد مو تاثیر گذار است و از روند رشد موی زائد جلوگیری می کند.

Titanium laser device

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر تیتانیوم

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :