جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد

دستگاه-لیزر-تیتانیوم-در-مشهد

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن، استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد است. از این رو نیز تقاضای خرید این دستگاه‌ها روز به روز بیشتر می‌شود‌ و اکثر افراد در کلینیک‌های زیبایی خود از آن‌ها بهره می‌گیرند. امروزه دستگاه‌های لیزر متنوعی در بازار وجود دارد که یکی از پیشرفته‌ ترین این دستگاه‌ها، لیزر تیتانیوم است. به همین علت اگر می‌خواهید یک دستگاه استاندارد و ایمن را تهیه کنید، بهتر است بدانید فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد به‌ صورت نقدی و اقساطی انجام می‌شود.

بنابراین اگر بودجه یا سرمایه کافی برای خرید لیزر تیتانیوم به‌ صورت نقدی را ندارید، می‌توانید از اقساط بلندمدتی که شرکت پرمون مد برای مشتریان خود در نظر گرفته، بهره بگیرید و این دستگاه محبوب را با قیمتی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه خریداری نمایید.

در ادامه نیز توصیه می‌کنیم همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم در اختیارتان قرار دهیم و همچنین شما را با مهم ترین نکات برای خرید یک دستگاه لیزر رفع موی زائد عالی، آشنا کنیم.

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم ALMA

نمایندگی‌های فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد ، این دستگاه را باکیفیت بسیار عالی ارائه می‌دهند و افرادی که از اقدام به تهیه کردن آن کنند، می‌توانند از مزایای زیادی بهره بگیرند. لیزر تیتانیوم در واقع یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایی است که بانوان و آقایان می‌توانند با کمک آن خیلی سریع از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

این دستگاه پرفروش به‌ صورت هم‌زمان از 3 طول‌ موج ان دی یاگ، دایود و الکساندرایت بهره می‌گیرد و برای تمام رنگ‌های پوست، عملکرد مطلوبی را از خود به‌ جای می‌گذارد. دستگاه لیزر تیتانیوم از ماژول بار و لیزر بار آمریکایی اورجینال بهره می‌گیرد و می‌تواند تا 30 میلیون شات را ساپورت نماید.

سیستم خنک‌ کننده یا کولینگ دستگاه به صورت ترکیبی TEC و واترپمپ ایتالیایی بوده و از قابلیت خنک کنندگی تا -18 درجه سانتی گراد برخوردار است. به‌ همین‌ علت افرادی که از این دستگاه بی‌نظیر استفاده کنند، می‌توانند درمانی کاملاً ایمن و بدون درد داشته باشند. باتوجه به این که دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد توسط نمایندگی شرکت پرمون مد به فروش می‌رسد، کسانی که اقدام به خرید آن کنند، می‌توانند از گارانتی معتبر و خدمات پس‌ از فروش بی‌قید و شرط نیز بهره‌مند شوند.

Titanium laser device

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم از تکنولوژی 3D SHR برخوردار است و اثر بخشی بهتری نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد. این دستگاه از قابلیت اتصال 2 هندپیس با توان بالای 2000 وات برخوردار است و می‌توانید به‌ صورت هم‌ زمان از آن برای دو نفر استفاده کنید. لیزر پیشرفته تیتانیوم از طراحی ارگونومیک جذابی برخوردار است و منوی کاربری بسیار راحتی دارد‌. اشعه‌های دستگاه تیتانیوم به شکل مؤثری جذب فولیکول‌ها یا ریشه مو می‌شوند و از این طریق باعث تخریب آن خواهند شد.

این دستگاه اصلا تأثیر مخربی بر روی سطح پوست به جای نمی‌گذارد و تنها فولیکول‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. به همین علت نیز دیگر جای نگرانی بابت سوختگی یا زخم شدن پوست بعد از استفاده کردن از دستگاه تیتانیوم وجود ندارد.

ناگفته نماند این دستگاه لیزر رفع موی زائد علاوه‌بر مزایای بسیار زیادی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار بوده تا تمام افراد بتوانند از آن بهره بگیرند و پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود به دست آورند. شما نیز اگر می‌خواهید با خرید دستگاه‌های لیزر رفع موی زائد به سود بالایی برسید، لیزر تیتانیوم بهترین گزینه ممکن است‌.

نکات مهم در حفظ و نگهداری از دستگاه لیزر رفع موهای زائد تیتانیوم

نکات مهم برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد

لیزر تیتانیوم را از کجا بخریم؟

از جمله مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید دستگاه لیزر رفع موی زائد که نباید آن را نادیده گرفت، توجه به نوع پوست مشتریان است. معمولا اکثر دستگاه‌های لیزر فقط برای طیف خاصی از پوست‌ها طراحی شده‌اند اما همان‌ طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد، لیزر تیتانیوم برای انواع پوست‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و هیچ‌ گونه عوارضی هم از خود به‌ جای نگذارد. به همین علت جای نگرانی بابت محدودیت استفاده از آن وجود ندارد و می‌توانید نیاز تمام مراجعه کنندگان خود را به راحتی برطرف نمایید.

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد بهتر است قبل‌ از هر چیزی ابتدا به‌ خوبی با مشخصات آن آشنا شوید و سپس اقدامات لازم برای سفارش یا خرید را انجام دهید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی کامل در خصوص دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است با مشاوران پرمون مد تماس حاصل نمایید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه لیزر رفع موی زائد، به خوبی یاری نمایند.

قبل‌ از خرید لیزر تیتانیوم، تمام سوالاتی که در مورد آن دارید را از کارشناسان فروش بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید تا بعداً به مشکل برنخورید. معمولاً اکثر شرکت‌هایی که در زمینه فروش دستگاه‌های لیزر فعالیت می‌کنند، دستگاه‌های مورد نظرشان را همراه با آموزش کامل توسط متخصصین به فروش می‌رسانند، بنابراین سعی کنید آموزش‌های لازم را به طور مفید فرا بگیرید.

دستگاه لیزر تیتانیوم در کنار امکانات فوق‌ العاده عالی و قدرت بالایی که دارد، از قیمت بسیار مطلوبی هم برخوردار است اما توصیه می‌کنیم پیش‌ از خرید حتما قیمت‌ آن را با سایر دستگاه‌های لیزر مقایسه کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. هنگام خرید حتما قطعات و تجهیزات همراه دستگاه را با دقت بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

همان‌ طور که می‌دانید هزینه تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های لیزر رفع موی زائد بسیار بالا است و اگر زمانی دستگاه موردنظر دچار آسیب شود، باید مبلغ زیادی را برای تعمیر آن بپردازید. به همین علت توصیه می‌کنیم این دستگاه را از فروشگاه‌ها یا شرکت‌هایی تهیه کنید که از خدمات پس‌ از فروش و گارانتی برخوردار باشند تا اگر بعدا مشکلی به وجود آمد، خیلی سریع آن را برطرف کنید.

خرید اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم

سخن پایانی

خرید-دستگاه-لیزر-تیتانیوم-در-مشهد

پزشکان یا متخصصانی که قصد راه‌اندازی یک کلینیک پوست و مو را دارند، می‌توانند به‌ راحتی با نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم در مشهد تماس حاصل نمایند و این دستگاه را با کیفیتی بی‌همتا تهیه کنند. فروش دستگاه لیزر رفع موی زائد تیتانیوم در مشهد با بهترین فناوری صورت می‌گیرد و کسانی که اقدام به خرید آن نمایند، می‌توانند از تخفیفات ویژه شرکت پرمون مد نیز بهره‌مند شوند و خیلی سریع کسب و کار خود را ارتقاء دهند.

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :