جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نکات مهم خرید دستگاه لاغری

خرید و فروش دستگاه های لاغری

یکی از مشکلاتی که امروزه افراد زیادی به دنبال درمان آن هستند، اضافه وزن یا چاقی است. همان‌ طور که می‌دانید ، در حال‌ حاضر راهکارهای زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد اما تمام آن‌ها به‌ صورت دائمی و بی‌خطر نیستند. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید با کمک آن به‌ راحتی چربی‌های اضافی نواحی مختلف بدن را از بین ببرید، استفاده از دستگاه‌ لاغری موضعی است. از این رو نیز خرید و فروش دستگاه  لاغری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و اکثر کلینیک‌ها به فکر تهیه کردن دستگاهی استاندارد و باکیفیت هستند.

تاکنون مدل‌ها و نمونه‌های مختلفی از دستگاه‌های لاغری طراحی‌ شده است که هر کدام از آن‌ها عملکرد و امکانات متفاوتی دارند. به طور کلی با کمک دستگاه‌های لاغری می‌توان بدون جراحی، تمام چربی‌های انباشته‌ شده در بدن را از بین برد. این روش لاغری در مقایسه با روش‌های دیگر عوارض بسیار کمتری دارد و کاملاً غیرتهاجمی است.

انواع دستگاه‌های لاغری

  • دستگاه لاغری کرایولیپولیز
  • دستگاه لاغری لیپوسونیک یا هایفولیپولیز
  • دستگاه لاغری لیپوماتیک
  • دستگاه لاغری اولترا کویتیشن
  • دستگاه لاغری شاک ویو
  • دستگاه لاغری رادیوفرکانسی یا RF
  • دستگاه لاغری اندرمولوژی یا LPG
  • دستگاه لاغری لیپوساکشن
  • دستگاه لاغری مزوتراپی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

بیشتر بدانید

شناخت نحوه عملکرد دستگاه‌های لاغری پیش از خرید دستگاه های لاغری

دقت داشته باشید به طور معمول مکانیسم تمام دستگاه‌های لاغری به یک صورت نیست و هر دستگاهی به گونه‌ای خاص عمل می‌کند. البته کسانی که کار خرید و فروش دستگاه های لاغری را انجام می‌دهند به خوبی با نحوه عملکرد هر دستگاه آشنایی دارند و شما می‌توانید هنگام خرید، تمام سوالات‌تان را مطرح کنید و پاسخ دقیق‌تری به دست آورید.

به طور کلی می‌توان گفت اغلب دستگاه‌های لاغری از مکانیزم بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند و با استفاده از روش‌هایی همچون انجماد، لرزش، حرارت، امواج اولتراسوند و… کمک می‌کنند بافت چربی در بدن کاهش یابد. تمام این دستگاه‌ها نیز کمک می‌کنند بافت‌های تجمع یافته در بدن به حالت برگشت‌ ناپذیر تبدیل شوند و در سریع‌ترین زمان ممکن از بین بروند.

Buy slimming machines

تعداد جلسات لازم برای استفاده از دستگاه‌های لاغری

در نظر داشته باشید برای رسیدن به نتیجه‌ای عالی لازم است از دستگاه‌های لاغری بین 8 تا 12 جلسه استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است نتیجه فوق‌ العاده مناسبی به دست نیاید و چربی‌های به‌ صورت مجدد در بدن تجمع یابند.

البته این تعداد جلسات برای تمام افراد به یک صورت ثابت نیست و هر شخصی با توجه به میزان چربی‌های تجمع یافته در ناحیه مورد نظر، باید تعداد جلسات مشخصی از این دستگاه‌ها استفاده کند. در هر صورت بهتر است به توصیه‌های پزشک خود توجه کنید و حتما از دستگاه‌های لاغری در جلسات مداوم بهره بگیرید.

خرید دستگاه های لاغری و آشنایی با مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه‌های لاغری

به طور معمول روزانه افراد زیادی اقدام به خرید و فروش دستگاه های لاغری می‌کنند زیرا این دستگاه‌ها از مزایای زیادی برخوردار هستند. از جمله مزیت‌های استفاده از دستگاه لاغری که در اکثر روش‌های کاهش وزن وجود ندارد، عدم بستری شدن و عدم نیاز به جراحی است.

در واقع دستگاه‌های لاغری با کمک امواج و پالس‌هایی که به زیر پوست می‌فرستند، سلول‌های چربی را می‌شکنند و دیگر نیازی به ایجاد زخم و برش بر روی بدن نیست. این سلول‌های تخریب شده نیز توسط کبد، بعد از مدتی دفع می‌شوند و در بدن باقی نمی‌مانند.

افرادی که از این روش لاغری بهره بگیرند می‌توانند بلافاصله بعد از درمان به کارها و فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند و هیچ‌ گونه درد یا ناراحتی احساس نمی‌کنند. همچنین بهتر است بدانید کارکردن با دستگاه‌های لاغری بسیار راحت است و هر کسی می‌تواند با یک آموزش کوتاه به‌ راحتی از این دستگاه‌ها استفاده  کنید و بدانید نکات مهم دراستفاده از دستگاه های لاغری کند.

عوارض دستگاه کرایولیپولیز

بیشتر بدانید

نکات مهم برای خرید دستگاه‌های لاغری

همان‌ طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد امروزه افراد زیادی در زمینه خرید دستگاه  لاغری فعالیت می‌کنند و هم اکنون تعداد این دستگاه‌ها نیز بسیار زیاد است. از این رو بهتر است هنگام خرید یک‌سری موارد مهم را در نظر داشته باشید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

از جمله نکات مهمی که لازم است هنگام خرید دستگاه‌های لاغری به آن توجه داشته باشید، برند و مدل مناسب است. تا حد امکان سعی کنید سراغ دستگاه‌هایی استانداردی بروید که از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار هستند و عملکرد عالی‌تری دارند. یکی دیگر از نکات مهمی که بهتر است نسبت‌ به آن بی‌تفاوت نباشید، خدمات پس‌ از فروش یا گارانتی دستگاه است که اهمیت بسیار زیادی دارد.

دستگاهی که انتخاب می‌کنید اگر از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش برخوردار باشد، در صورتی‌ که مشکلی برای آن به وجود بیاید شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه به‌ راحتی آن را جهت تعمیر به نمایندگی بسپارید. همچنین سعی کنید دستگاه مورد نظرتان را از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا نقصی در کارکرد آن وجود نداشته باشد.

عوامل تعیین کننده قیمت دستگاه‌های لاغری

مسلما قیمت دستگاه‌های لاغری در فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف، به یک اندازه نیست و این قیمت‌ها معمولا باتوجه به یک‌سری عوامل مختلف تعیین می‌شوند. یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت این دستگاه‌ها تاثیر زیادی دارد، برند دستگاه است. در واقع اگر برند دستگاه از برندهای معروف باشد، قیمت دستگاه نیز به‌ مراتب بالاتر خواهد بود.

قیمت دستگاه‌های لاغری معمولاً با توجه به مدل و امکانات موجود متفاوت است و هر چقدر امکانات دستگاه، پیشرفته‌تر و زیادتر باشد قیمت دستگاه نیز بیشتر است. البته باید دقت داشته باشید دستگاه مورد نظر از کارایی و کیفیت لازم برخوردار باشد، زیرا امروزه برخی افراد سودجو دستگاه‌های بی‌کیفیت را با قیمتی بسیار بالا به جای دستگاه‌های باکیفیت می‌فروشند.

سخن پایانی در باب خرید دستگاه های لاغری

برای خرید دستگاه‌ لاغری در مدل‌های متنوع و با بهترین قیمت، پیشنهاد می‌کنیم با ما  پرمون مد تماس حاصل نمایید و در هر جایی از کشور که هستید، دستگاه مورد نظر خود را باکیفیتی فوق العاده سفارش دهید.‌

همان طور که می‌دانید هم اکنون شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی کار خرید و فروش دستگاه های لاغری را انجام می‌دهند اما فراموش نکنید تمام آن‌ها از اعتبار کافی برخوردار نیستند و ممکن است دستگاهی که به شما ارائه می‌دهند، از کارایی و مرغوبیت کافی برخوردار نباشد. بنابر این بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری، ابتدا تحقیقات لازم در رابطه با شرکت و برند مورد نظر صورت بگیرد، سپس اقدام به خرید کنید.

مشاوره خرید دستگاه

با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :