چرا در کلینیک‌های زیبایی، باید دستگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد؟

دستگاه های کلینیک های زیبایی

در این مطلب دستگاه‌های کلینیک‌های زیبایی و دستگاه‌هایی که برای تجهیز کلینیک زیبایی ضروری است را مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های جوان‌کننده زیادی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید پوست خود را جوانسازی کنید اما بهتر است این نکته مهم را در نظر بگیرید که دستگاه و روش مورد نظر را با توجه به پوست خود انتخاب کنید.

در واقع کلینیک‌های زیبایی باید دستگاه‌های مناسب برای پوست‌های مختلف و آسیب شناسی‌های پوستی مختلف داشته باشند و با توجه به هر پوستی از آن‌ها استفاده کنند. امروزه دستگاه‌های مناسبی برای انواع پوست وجود دارد و به همین دلیل نباید خودسرانه از هیچ وسیله‌ای استفاده کنید. همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر گاهی توصیه می‌شود از دستگاه‌ها و روش‌های جوانسازی پوست به صورت ترکیبی استفاده کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید در درمان‌های زیبایی نتیجه بهتری بگیرید، بهتر است با توجه به طیف پوست خود از روش‌های مختلف استفاده کنید و ۲ دستگاه جوانسازی را هم زمان زیر نظر پزشک امتحان کنید.

به طور معمول تمام روش‌های جوانسازی پوست موثر هستند و به همین دلیل باید با توجه به نوع پوست و شرایط موجود بهترین روش جوانسازی را انتخاب کنید. انتخاب دستگاه جوان کننده مناسب بسیار مهم است و معمولا برای هر مدل و رنگ پوست باید دستگاه مناسبی انتخاب کرد وگرنه ممکن است بافت پوست شما آسیب ببیند و نتیجه دلخواه را نگیرید.

دستگاه‌های جوانسازی

امروزه جوانسازی پوست به یکی از مهم‌ترین وظایف افراد تبدیل شده است و به همین دلیل اکثر خانم‌ها یا حتی آقایان به دنبال راه حل‌های مناسب برای رفع چین و چروک پوست خود هستند. به طور معمول دستگاه‌های جوان کننده مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پوست خود را شاداب و سالم نگه دارید و پوستی جوان داشته باشید، اما برای حل این مشکل نباید از هیچ نوع وسیله‌ای استفاده کنید.

دقت داشته باشید که هر نوع پوستی نیاز به روش خاصی برای درمان دارد و قبل از استفاده از دستگاه‌های مختلف برای جوانسازی پوست، ابتدا باید با پزشک متخصص مشورت کنید، سپس از پوست خود نمونه برداری کنید و در نهایت به انتخاب بهترین روش درمانی با توجه به نسخه پزشک مراجعه نمایید.

دستگاه‌هایی که برای جوانسازی انواع پوست در نظر گرفته شده‌اند اکثرا کارایی بیشتری نسبت به روش‌های سنتی دارند و به همین دلیل اکثر افراد به جای استفاده از روش‌های قدیمی و خانگی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. در هر صورت اگر می‌خواهید با چند نمونه از بهترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله چرا در کلینیک های زیبایی باید دستگاه های مختلفی وجود داشته باشد با ما همراه باشید.

اندیکاسیون های درمانی هایفو هفت بعدی

یکی از دستگاه‌های جوان کننده که کاربرد زیادی در طراوت و شادابی پوست دارد دستگاه هایفوتراپی است. در این روش جوانسازی پوست بیمار بیهوش نیست و درمان کاملا بدون درد است.

هایفوتراپی معمولاً برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست، بهبود وضعیت خط چانه، رفع انحراف چشم و اصلاح طرح نامناسب لبخند و لیفت تخصصی نواحی مختلف صورت مثل ابروها ، گونه ، گردن و خط دکولته استفاده می‌شود. مراقب باشید، اگرچه دستگاه هایفوتراپی یکی از بهترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست است، اما نباید بدون تجویز پزشک از آن استفاده کرد زیرا ممکن است این روش درمانی برای پوست شما مناسب نباشد.

دستگاه لاغری و جوانسازی 7 Ultra Former دارای گواهینامه CE اروپا می‌باشد. این دستگاه با کیفیت دارای ۷ کارتریج تخصصی برای جوانسازی و لاغری می‌باشد که هر کدام بیش از ۱۰۰ جلسه درمانی را پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه در هر شات ۲۵ نقطه انعقادی را در ۷ ردیف ایجاد می‌کند که سرعت را دو برابر کرده و زمان درمان را نسبت به هایفوهای دیگر به نصف کاهش می‌دهد.

امروزه دستگاه های RF  نیدلینگ فرکشنال به دلیل کارایی بالا و حداقل عوارض جانبی و طیف متنوعی از مشکلات پوستی که حل می‌کنند به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین دستگاه‌های زیبایی در دنیا تبدیل شده‌اند و کلینیک‌های مختلف به دنبال خرید دستگاه RF هستند. نیدلینگ فرکشنال برای تجهیز کلینیک زیبایی  شما است.

رفع انواع اسکار و زخم (سوختگی، بریدگی، فرورفتگی، برآمدگی)، رفع آکنه، رفع منافذ باز پوست، رفع ترک‌های پوستی، رفع چین و چروک‌های سطحی و عمیق پوست، آبرسانی سفید کننده (سفید کننده)  شفافیت پوست، سفت شدن و لیفتینگ (افزایش استحکام و استحکام پوست) از مهم‌ترین نشانه‌های درمانی دستگاه RF می‌باشد.

دستگاه نیدلینگ فرکشنال پینکسل با گواهینامه CE اروپا یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های RF در دنیا می‌باشد که دارای دو دسته سوزنی و فرکشنال می‌باشد که جوانسازی بی‌نظیری را برای زیبایی جویان به ارمغان می‌آورد. این دستگاه برای درمان نشانه‌های مهمی مانند رفع چین و چروک، رفع منافذ باز پوست، رفع انواع اسکار و اسکار، آبرسانی و افزایش شفافیت پوست، سفت کننده و لیفتینگ (افزایش سفتی پوست) و رفع ترک‌های پوستی کاربرد دارد.درمان اسکارها که عموما بسیار مقاوم به درمان هستند از ویژگی های متمایزکننده دستگاه آراف فرکشنال پینکسل می باشد.

مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ Global IPL

دستگاه لیزر کیوسویچ یکی از موثرترین روش‌های درمانی برای درمان انواع لک‌های پوستی و از بین بردن انواع تاتو می‌باشد.

لیزرهای کیوسوئیچ با طول موج‌های مختلف می‌توانند با هدایت امواج پرانرژی نور لیزر همگرا به اپیدرم و لایه درم، رنگدانه‌های رنگی مختلف را با طول موج‌های متفاوت تحت تاثیر قرار دهند و ذرات و اجزای رنگدانه‌ها، لکه‌های پوستی و تاتوهای زیر پوستی را بشکنند. تنها با یک جلسه می‌تواند ملاسما و لکه‌های پوستی را کاهش داده یا بطور کامل از بین ببرد و سپس قسمت‌های شکسته رنگدانه‌های پوست از طریق سیستم لنفاوی حذف می‌شود.دستگاه های لیزر کیوسوئیچ جانته لیزر و گلوبال آی پی ال ، دو دستگاه لیزر کیوسوئیچ در کلاس های متفاوت و کیفیت بالا می باشند که به طور گسترده در کلینیک های زیبایی به منظور جوانسازی ، درمان لکه‌های پوستی و لیزر تاتو مورد استفاده قرار می گیرند.

q switch laser device Janet Laser

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر کیوسوئیچ جانته لیزر

دستگاه کربوکسی نیز یکی از منحصر به فردترین دستگاه‌ها برای جوانسازی پوست است و معمولا برای درمان افتادگی پوست، سیاهی دور چشم، کاهش سلولیت و چربی موضعی، افزایش خونرسانی پوست، کاهش چین و چروک پوست، بهبود شلی پوست و … استفاده می‌شود.

این دستگاه به عنوان یکی از ایمن‌ترین دستگاه‌های جوانسازی شناخته می‌شود و با گاز دی‌اکسیدکربن کار می‌کند. برای حصول نتیجه مطلوب با استفاده از این روش، بیمار باید طی ۷ تا ۱۰ جلسه درمان خود را طبق تجویز پزشک ادامه دهد.

میکرونیدلینگ نیز یک روش موثر و بسیار ایمن است که با آن می‌توانید ظاهر پوست خود را بهبود بخشیده و پوست جوان‌تری داشته باشید. این دستگاه به سفت شدن پوست، کاهش چین و چروک و التیام جای زخم کمک می‌کند و کلاژن‌سازی را تقویت می‌کند.

یکی دیگر از دستگاه‌های جوانسازی که با استفاده از دی‌اکسیدکربن کار می‌کند دستگاه لیزر CO2 فرکشنال است. این دستگاه با عملکرد فوق‌العاده خود چین و چروک‌های پوست، افتادگی و شلی پوست را در سریع‌ترین زمان ممکن از بین می‌برد و همچنین تمامی خال‌ها، لک‌ها، آکنه‌ها، جای زخم‌ها و جوش‌ها را از بین می‌برد.لیزر co2 فرکشنال ، یک دستگاه نیمه تهاجمی ، قدرتمند و فوق العاده موثر در درمان مشکلات مختلف پوستی است . دستگاه لیزر co2 فرکشنال جانته لیزر ، یک دستگاه تخصصی 3 کاره با عملکرد جوانسازی ، واژینال و برش جراحی است که تمام درمان های مختلف پوستی را برای شما به ارمغان می آورد و می تواند طیف گسترده ای از مراجعین کلینیک شما را مورد درمان قرار دهد.

Jante laser CO2 fractional laser device

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر CO2 فرکشنال جانته لیزر

معایب دستگاه لیزر T29
مشاهده دستگاه های رفع موهای زائد

یکی دیگر از دستگاه‌های جوانسازی که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند دستگاه لیزر موهای زائد است. در واقع انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای رفع موهای زائد و روشن شدن پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر فردی باید با توجه به نوع پوست خود از دستگاه‌های مناسب استفاده کند.

کلام پایانی در مورد مقاله چرا در کلینیک‌های زیبایی باید دستگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد

بسیاری از افراد فکر می‌کنند تمام روش‌های جوانسازی پوست برایشان مناسب است و می‌توانند بدون هیچ مشکلی از هر وسیله‌ای که بخواهند استفاده کنند. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و دستگاه‌های جوانسازی هر کدام برای یک نوع پوست طراحی شده‌اند و باید طبق دستور پزشک استفاده شوند. از طرفی گاهی اوقات موفقیت درمان زمانی حاصل می‌شود که درمان با دستگاه‌های مختلف ترکیب شود. بنابراین برای گرفتن نتیجه بهتر حتما به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که دستگاه‌های مختلفی برای انواع پوست دارند.

یکی از موارد مهم برای جذب مشتری و محبوبیت کلینیک‌های زیبایی، پشتیبانی از تمامی درمان‌ها و استفاده از دستگاه‌های مختلف با عملکردهای مختلف است، هر چه اندیکاسیون‌های درمانی توسط یک کلینیک زیبایی انجام شود، تعداد متقاضیان زیبایی برای آن کلینیک بیشتر می‌شود.

شرکت پرمون مد با تجربه تجهیز بیش از 40 کلینیک زیبایی در سراسر کشور و ارائه تخصصی دستگاه های مختلف رفع موی زائد ، جوانسازی ، لاغری و زنان ، تا آخرین قدم تجهیز کلینیک شما  پرمون مد، در کنارتان است.

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :