انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی با استفاده از لیزر، یک روش پرطرفدار است که از آن برای زیباتر شدن واژن و برطرف کردن مشکلاتی همچون واژینیت آتروفیک، ضعف عضلات واژن، بی‌اختیاری ادرار استرسی، خشکی واژن و بهبود sexual experience بهره می‌گیرند. این روش درمانی در مقایسه با سایر روش‌ها، بسیار ایمن‌تر بوده و همچنین اثرات ماندگارتری دارد. به همین علت اگر قصد انجام این روش را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی را بشناسید و با کاربرد آن‌ها نیز به خوبی آشنا شوید.

اکثر دستگاه‌های لیزر واژینوپلاستی دارای عملکرد خاص مربوط به خود هستند و به تقویت عضلات کلی واژن و بازسازی بافت داخلی واژن کمک می‌کنند. در واقع این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند که موجب افزایش کلاژن سازی بافت واژن شوند و به جوان‌تر شدن واژن آن هم کمک کنند.

در هر صورت اگر می‌خواهید با چند نمونه از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های لیزر واژینوپلاستی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله مفید همراه ما بمانید و به مطالب مهمی که ذکر می‌شود، توجه کافی داشته باشید.

دستگاه لیزر واژینوپلاستی CO2 فرکشنال جانته لیزر

بزرگ ترین شرکت فروش تجهیزات و دستگاه co2 به کلینیک های زیبایی

یکی از انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی که به عنوان قدرتمندترین و محبوب ترین دستگاه واژینوپلاستی شناخته شده، لیزر CO2 فرکشنال جانته لیزر است. این دستگاه لیزر از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و با کارایی فوق العاده عالی که دارد، می‌تواند در سریع ترین زمان ممکن انواع مشکلات تخصصی بانوان را از بین ببرد.

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال جانته لیزر موجب ساخت کلاژن و بازسازی بافت واژن می‌شود و هیچ گونه عوارض جبران ناپذیری را از خود به جای نمی‌گذارد. افرادی که از این دستگاه پیشرفته بهره بگیرند، دوره نقاهت درمان‌شان بسیار کاهش می‌یابد و همچنین عوارض جانبی را به به حداقل می‌رسانند. دستگاه لیزر Co2 فرکشنال علاوه‌بر جوانسازی واژن، برای جوانسازی پوست صورت و بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اندیکاسیون های درمانی واژینال این دستگاه عبارتند از :

  • درمان واژینیت آتروفیک
  • درمان بی اختیاری ادرار استرسی (Stress urinary incontinency)
  • Vaginal relaxation
  • بهبود sexual experience
  • افزایش ترشحات واژن و درمان خشکی واژن
کیفیت عالی دستگاه لیزر CO2

این دستگاه بی‌نظیر دارای هندل‌های مختلفی است و خیلی سریع مشکلات پوستی مختلف مانند ترک‌های زایمانی، اسکارهای پوستی، منافذ باز پوستی، شلی پوست و چروک‌ها را از بین می‌برد. این مورد از انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی از گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های لازم برخوردار است و قطعات بسیار باکیفیتی در آن به کار رفته است.

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال جانته لیزر دارای یک بازوی چند مفصلی 360 درجه‌ای است که کار کردن با آن برای درمانگر، بسیار راحت بوده و نیاز به تخصص زیادی ندارد. طول عمر این دستگاه نیز بسیار بالا است و افرادی که اقدام به خرید آن کنند، می‌توانند برای مدت طولانی کسب و کار خود را ارتقاء دهند و نیاز تمام مراجعه کنندگان را هم برطرف نمایند.

مشخصات دستگاه لیزر CO2 فرکشنال جانته لیزر

بیشتر بدانید

دستگاه لیزر واژینوپلاستی ژولیت

لیزر ژولیت نیز یک نمونه دیگر از دستگاه‌هایی است که می‌تواند انواع مشکلات واژینال را از بین ببرد و به جوانسازی و تنگ کردن واژن کمک کند. درمان با استفاده از این دستگاه پرطرفدار، کاملا بدون درد و عوارض است. به همین علت افراد زیادی از آن بهره می‌گیرند و دیگر سراغ روش‌های پرخطر مانند جراحی نمی‌روند.

تأثیر دستگاه ژولیت را می‌توان در کوتاه مدت نیز مشاهده کرد زیرا این دستگاه از همان جلسه اول، به بازسازی بافت داخلی واژن می‌پردازد و اثرات مطلوب خود را به جای می‌گذارد. همچنین برای استفاده از لیزر ژولیت، اصلا نیازی به بیهوش شدن یا بی‌حسی ندارید.

بعد از انجام واژینوپلاستی با استفاده از دستگاه لیزر ژولیت ممکن است ناحیه مورد نظر مقداری دچار قرمزی شده باشد و همچنین احساس سوزش داشته باشید. از این رو بهتر است بدانید که چنین علائمی به صورت کوتاه مدت هستند و بعد از گذشت چند ساعت به طور کامل برطرف خواهند شد.

اگر پس از گذشت 24 ساعت این علائم همچنان ادامه داشتند یا این که شدیدتر شدند، بهتر است از دستکاری کردن ناحیه مورد نظر خودداری نمایید و حتما این مسئله را هم با پزشک متخصص در میان بگذارید تا اگر مشکلی وجود داشت، بهتر درمان شود.

دستگاه لیزر واژینوپلاستی مونالیزا

دستگاه-لیزر-واژینوپلاستی-مونالیزا

یکی دیگر از انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی که کمک زیادی به تنگ کردن واژن و رفع مشکلات بانوان می‌کند، لیزر مونالیزا است. این دستگاه محبوب عملکرد غیر تهاجمی دارد و موجب ایجاد یک‌سری منافذ ریز در بافت داخلی واژن می‌شود و کلاژن سازی را تحریک می‌کند.

پس از گذشت مدتی واژن برای ترمیم زخم‌های ریزی که در بافت داخی ایجاد شده، کلاژن سازی را چند برابر می‌کند وزخم‌ها ترمیم می‌شوند‌. با ترمیم واژن، عضلات کف لگن تقویت می‌شوند و بعد از چند جلسه واژن تنگ خواهد شد. این فرایند کاملا بدون درد انجام می‌شود و فرد حین درمان هیچ گونه ناراحتی احساس نمی‌کند.

دستگاه لیزر مونالیزا با استفاده از CO2 کار می‌کند و خیلی راحت مشکل بی اختیاری ادراری، عفونت‌های قارچی، خروج هوا از واژن، شلی واژن، زگیل تناسلی، و اتروفی را درمان می‌کند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود و هر جلسه درمان نهایتا 30 دقیقه زمان می‌برد.

با بهره گیری از لیزر مونالیزا می‌توان عمل‌هایی مانند لابیاپلاستی را هم انجام داد. این دستگاه بی‌نظیر دقت بسیار بالایی دارد و تمام عمل‌ها را با نهایت ظرافت انجام می‌دهد. به همین دلیل بعد از بهره گیری از ان، آثار زخم یا برشی بر روی پوست مشاهده نمی‌شود.

برای حاصل نتایجی عالی، حتما دوره درمانی که توسط پزشک متخصص برای‌تان در نظر گرفته می‌شود را تکمیل نمایید و به صورت مرتب در جلسات واژینوپلاستی با لیزر مونالیزا شرکت کنید.

سخن پایانی

واژینوپلاستی با استفاده از دستگاه‌های لیزر مختلفی انجام می‌شود و در حال حاضر تنوع این دستگاه‌ها بسیار بالا است اما ما در این مقاله چند مورد از پیشرفته ترین و ایمن ترین دستگاه‌ها را به شما معرفی کردیم تا انتخاب یک گزینه مناسب، برای‌تان راحت‌تر باشد. در واقع افرادی که با انواع دستگاه های لیزر واژینوپلاستی آشنا هستند، متناسب با نیاز و مشکل خود می‌توانند یکی از آن‌ها را برای درمان انتخاب نمایند.

دقت داشته باشید عمل واژینوپلاستی جزو مهم ترین عمل‌های زیبایی زنان به حساب می‌آید و در بهبود کیفیت زندگی شخصی افراد بسیار مؤثر است. به همین علت اگر زمانی به مشکلات واژن دچار شدید، بهتر است به جای بهره گیری از روش‌های پر خطر، از دستگاه‌های لیزر واژینوپلاستی کمک بگیرید تا خیلی سریع به نتیجه دلخواه‌تان دست یابید.

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :