لیزر پلاتینیوم یا الکساندرایت ؟

تفاوت لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت

دستگاه‌ لیزر  موهای زائد امروزه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم به دست آوردند و اکثر کلینیک‌های زیبایی به‌ دنبال پیشرفته‌ ترین و بهترین دستگاه‌ها هستند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها جلوی رشد موهای اضافه را بگیرد. از جمله محبوب ترین دستگاه‌هایی که در اکثر کلینیک‌ها نیز وجود دارند، می‌توان دستگاه الکساندرایت و دستگاه پلاتینیوم را نام برد. هر یک از این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و کارایی به خصوصی دارند. البته اگر فرق دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت را بدانید، می‌توانید گزینه بهتر را راحت‌تر انتخاب کنید.

به‌ طورمعمول ، نتیجه ‌دهی هر دو دستگاه بسیار عالی است و شما می‌توانید با بهره گرفتن از آن‌ها اثرات فوق‌ العاده عالی را مشاهده کنید. در هر صورت اگر می‌خواهید بیشتر با تفاوت و ویژگی‌های این دستگاه‌ها آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

ویژگی‌های دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم برای انواع مو و پوست با رنگ‌های مختلف مناسب است و از 3 طول‌ موج برای رفع موهای زائد بهره می‌گیرد. این دستگاه پیشرفته از یک سیستم خنک‌ کننده بسیار قوی برخوردار است و اجازه نمی‌دهد پوست دچار سوختگی شود.

یکی از اساسی‌ ترین فرق های دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت این است که دستگاه الکساندرایت از دو سیستم خنک‌ کننده که شامل اسپری کرایوژن و هوای سرد است، استفاده می‌کند. این سیستم‌های خنک‌ کننده به بیماران کمک می‌کنند هیچ‌ گونه درد یا ناراحتی در حین درمان احساس نشود.

با کمک دستگاه لیزر پلاتینیوم جلسات درمانی بسیار سریع صورت می‌گیرد و افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن نتایج شگفت‌ انگیزی را مشاهده کنند. بعد از انجام لیزر نیز افراد می‌تواند به‌ طور عادی فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهند و هیچ‌ گونه نیازی به استراحت نیست.

دستگاه لیزر پلاتینیوم برای هر ناحیه‌ای از بدن مناسب است و شما می‌توانید بدون محدودیت موهای نواحی حساس و نواحی که دسترسی به آن‌ها سخت است را هم از بین ببرید. این دستگاه با گرم کردن غشای میانی پوست به فولیکول‌های مو آسیب وارد می‌کند و جلوی رشد مجدد آن‌ها را می‌گیرد. البته در نظر داشته باشید در این روش درمانی هیچ‌ گونه آسیبی به بافت پیرامون نمی‌رسد.

Platinum or alexandrite
Platinum laser device

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر پلاتینیوم

ویژگی‌های دستگاه لیزر الکساندرایت

مسلما برای دانستن فرق دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت باید با ویژگی‌های هر دو دستگاه به‌ خوبی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهتر آن‌ها را با هم‌دیگر مقایسه کنید. دستگاه لیزر الکساندرایت برخلاف دستگاه پلاتینیوم، از یک طول‌ موج بهره می‌گیرد و بازدهی بسیار بالایی برای حذف موهای زائد دارد.

با استفاده از این دستگاه می‌توانید به‌ صورت کاملا ایمن، موهای زائد خود را از بین ببرید. این دستگاه بر روی رنگدانه‌های موجود در ریشه مو تمرکز فوق‌ العاده‌ای دارد و با بهترین شیوه ممکن فولیکول‌های مو را از بین می‌برد. مدت پالس، شدت و لکه لیزر الکساندرایت به‌ صورت کنترل‌ شده است و به همین علت پوست در حین جلسات لیزر دچار آسیب نخواهد شد.

درمان با لیزر الکساندرایت در مقایسه با لیزر پلاتینیوم به تعداد جلسات کمتری احتیاج دارد و افراد می‌توانند در 6 الی 8 جلسه، نتایج مطلوبی را مشاهده کنند. این دستگاه لیزر می‌تواند موهای نرم و نازک را نیز به‌ خوبی به از بین ببرد، در حالی‌ که دستگاه پلاتینیوم از این قابلیت برخوردار نیست. همچنین لیزر الکساندرایت هیچ‌ گونه عارضه‌ غیرقابل‌ جبران و بلندمدتی برای بیمار ایجاد نمی‌کند و بسیار ایمن است.

Candela

کسب اطلاعات بیشتر از دستگاه لیزر کندلا

کدام دستگاه بهتر است ؟

اگر به خوبی متوجه ویژگی‌ها و فرق دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت شده باشید، می‌دانید که دستگاه الکساندرایت کارایی بهتری نسبت‌ به دستگاه پلاتینیوم دارد. دستگاه الکساندرایت می‌تواند موهای زائد نواحی وسیع بدن را در مدت‌ زمان کوتاه‌تری از بین ببرد. این دستگاه مورد تائیدیه FDA قرار گرفته‌ است و در حال حاضر اکثر پزشکان متخصص نیز از آن در کلینیک خود بهره می‌گیرند.

در واقع علت عملکرد مناسب‌تر دستگاه لیزر الکساندرایت نسبت‌ به دستگاه لیزر پلاتینیوم، قطر لکه بزرگ‌تر آن است که در کنار استفاده از تجهیزاتی نظیر تناوب پالس‌ها، تنظیم قدرت و تجهیزات سیستم‌های خنک‌ کننده، عملکرد این دستگاه را بهتر کرده‌اند.

از دیگر تفاوت و فرق دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرایت می‌توان به غیر تماسی بودن الکساندرایت و تماسی بودن پلاتینیوم اشاره کرد. یعنی برای استفاده از دستگاه الکساندرایت نیازی به چسباندن هندپیس به پوست نیست و لیزر باید با فاصله از پوست انجام شود. اما هندپیس دستگاه پلاتینیوم باید با پوست به صورت مستقیم تماس داشته باشد تا نتیجه مناسبی حاصل شود.

البته بهتر است بدانید دستگاه لیزر الکساندرایت نتایج محدودی برای موهای قرمز و بلوند دارد و ممکن است در چنین مواردی نتیجه مطلوب دیرتر مشاهده شود‌. این دستگاه برای پوست‌های زیتونی نیز قابل استفاده است و هیچ گونه خطر سوختگی یا تغییر رنگی ایجاد نمی‌کند.

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم

  • مناسب برای انواع رنگ پوست
  • ایمنی و کیفیت بسیار بالا
  • مناسب برای نواحی مختلف بدن
  • روند درمانی سریع
  • مناسب برای موهای ضخیم و نازک
  • استفاده هم زمان از 3 طول موج
  • بدون ایجاد درد
  • مقرون به صرفه
  • افزایش شادابی و نرمی پوست
  • روشی کاملا دقیق
  • تأثیرگذاری بالا
  • جلوگیری از ایجاد زخم و سوختگی بر روی پوست

sdsad

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

  • پوشش نواحی گسترده پوست در مدت زمان کوتاه
  • دوره درمان کوتاه
  • برخوردار بودن از نرخ نفوذ به پوست بسیار عالی
  • روشن کننده رنگ پوست
  • مناسب برای از بین بردن موهای نازک و ریز
  • مناسب برای انواع مختلف پوست
  • درمان کننده طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی
  • نیاز به تعداد جلسات درمانی کم
  • بدون ایجاد عوارض جانبی
  • جلوگیری از رشد مجدد موها

سخن پایانی

قطعا تا این قسمت از مطلب متوجه فرق دستگاه لیزر پلاتینیوم و الکساندرانیت شده‌اید و می‌دانید که هر یک از این دستگاه‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. در واقع اگر می‌خواهید از یک دستگاه لیزر تک موج بهره بگیرید که کارایی فوق العاده عالی داشته باشد، بهتر است از الکساندریت استفاده کنید، اما و اگر به فکر تهیه کردن دستگاهی با 3 طول موج هستید، لیزر پلاتینیوم بهترین گزینه است.

همچنین دقت داشته باشید دستگاه لیزر مورد نظر باید از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر تهیه شود تا به صورت استاندارد و باکیفیت باشد. در غیر این صورت ممکن است دستگاه‌ کارایی مناسبی نداشته باشد و عملکرد مطلوبی نیز از خود نشان ندهد. می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر با کازشناسان ما در پرمون مد در تماس باشید.

مشاوره خرید دستگاه
با ما در تماس باشید
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

 

تازه ترین مطالب

 

اطلاعات این دستگاه را به اشتراک بگذارید :